12. srpna 2009

První info

Vítejte na nově spuštěném blogu, o hře Vokálsoftu, kterou jsem pojmenoval "Bratrstvo vyvolávačů démonů". Jedná se o kratší RPG hru z období na přelomu starověku a středověku a zatím dokončuji detaily v příběhu.

Příběh: Začnete jako obyčejný voják, který se bude jmenovat, to ještě nevím, který plní mise pro své království. Při jednom úkolu narazí na podivného muže v hábitu, který mu řekne, že "přijde jeho čas" a zmizí. Jednou si ho ten muž skutečně najde. Pak mu zadává úkoly a nakonec mu přikáže zabít krále. Voják tak vykoná. Získá postavení, ale posléze se dovídá, že muž v hábitu mu lhal, a že ve skutečnosti patřil k "temné slze", klanu, který byl údajně zlý. Vydá se proto muže v hábitu zabít. Muž ho přemůže a voják se dovídá "pravdu". Zjišťuje, že klan temné slzy ve skutečnosti věděl, co přijde, věděl, co je čeká a snažil se tomu zabránit. Mezitím už se na povrch začnou valit podivní démoni. Voják zjistí, že král a šlechta se je celou dobu snažila dostat na povrch a nakonec to vyšlo. Voják se vydá zabít démony a...



BlueBoard.cz



Systémy
Battle-system
Ve hře bude tahový BS. Myslím, že se tomu říká sideview nebo tak nějak, protože je ze strany. Nebude nějak kvalitní, takový obyčejný, ale dost jednoduchý, zatím se v něm vyznám, vypadá tak nějak jako systém ve Ztraceným Rytíři. Snad v něm nebude problém. HUD bude asi vlastní.

Ostatní
-Plánuju do hry použít jeden pěkný shopping sytem. Myslim Leon's nebo tak nějak. Hned při nakupování uvidíte kolik HP doplní a kolika lidem a tak nebudu muset psát ke každému potionu zdlouhavou description.

-Také tam plánuju dát systém cheatů, které se zobrazí po dohrání hry nebo si je najdete někde na těchto stránkách a můžete pak hru zkusit třeba s 9999 HP.

P.S.:
Kdo by měl nějaké návrhy na jména hry nebo postavy rytíře, napište to sem (do komentářů, shoutboardu...). Zatím jsem s hrou ani nezačal, mám jen příběh, vizi a systémy, takže jak říkám, nevím jak to dopadne. Ale doufám, že se ode mně dočkáte nějaké hratelné verze této hry.

2 komentáře:

  1. Když tak koukam na to hlasování o tom jak to má skončit... podle mě by bylo nej kdyby to skončilo dobře, ale kdyby to skončilo středněš, nějak bych to snesl, možná. Ale zas kdybys chystal pokračování, možná by bylo dobré, kdyby to skončilo špatně, v pokračování by nový hrdina měl portál zavřít a třeba přinést nějaký krystal co by démony zabil a tak. Jestli ale nechystáš pokračování, radil bych ti vybrat z prvních dvou možných konců (ale já osobně bych radši dobrý konec).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak on by mohl být další díl s jakýmkoliv koncem. Třeba dobrý konec: Portál byl zavřen, ale několik démonů přežilo. Rozutekli se a teď se chystají otevřít nový portál, budeš je muset zastavit.

    Se středním by to bylo podobné, jen by musel nový portál zničit jiný hrdina.

    Se špatným koncem by to šlo udělat jak si řekl.

    Pár lidí už mi říkalo, ať udělám větvěný konec, ale to se mi nechce. Zaprvé by to bylo komplikované na tvorbu a zadruhé by se pak blbě dělal druhý díl.

    Nadruhou stranu nemám ani hratelné minidemo tohohle, tak je eště brzo přemýšlet o dalším díle.

    OdpovědětVymazat